سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماز تقرب هر پرهیزگار است و حج جهاد هر ناتوان ، و براى هر چیز زکاتى است و زکاة تن روزه است ، و جهاد زن بودن شوى را به فرمان . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 4  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 33495
 
وب نوشت دنج
 
نمی‌شود ...
نویسنده: هابیل اسلامی(پنج شنبه 89/2/2 ساعت 7:9 صبح)

 

«نمی شود»

می خواستم که با تو باشم و ... دیگر نمی شود

هر کار کرده ام، ولی آخر نمی شود

از صبر هی مگو که راه حل تمام مسائل است

ای آه، زندگی به صبر که بهتر نمی شود

من آمدم به سمت تو گفتم که: "خواهرم ..."

اما به "خواهرم"، غریبه "برادر" نمی شود

در دام لحظه های پر از بی کسی، عزیز

دوری ز دست گرم تو بارو نمی شود

من آه می کشم ـ و امیدی به وصل نیست ـ

این آرزوی وصل میسّر نمی شود

1 دی 85

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
نمی‌شود ...
17
18
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
شعر کلاسیک[25] . شعر نو[23] .
|| مطالب بایگانی شده ||
بهار 1389

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وب نوشت دنج
هابیل اسلامی

|| لوگوی وبلاگ من ||
وب نوشت دنج

|| لینک دوستان من ||
زندگی دوباره
وب نوشت دنج
بیان ‏نامه
واران
همسایه
نوشتار
خود من
سرگیجه
دفترچه خاطرات
پریسا
سایه‏ها

|| اوقات شرعی ||