سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 4  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 33488
 
وب نوشت دنج
 
11
نویسنده: هابیل اسلامی(پنج شنبه 89/2/2 ساعت 7:9 صبح)

 

این زندگی "سکوت" هم مال خودت

این دشت پر از هبوط هم مال خودت

صد بار از این مشق نوشتم این جا:

"همراهی با شروط هم مال خودت"

 

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
نمی‌شود ...
17
18
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
شعر کلاسیک[25] . شعر نو[23] .
|| مطالب بایگانی شده ||
بهار 1389

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وب نوشت دنج
هابیل اسلامی

|| لوگوی وبلاگ من ||
وب نوشت دنج

|| لینک دوستان من ||
زندگی دوباره
وب نوشت دنج
بیان ‏نامه
واران
همسایه
نوشتار
خود من
سرگیجه
دفترچه خاطرات
پریسا
سایه‏ها

|| اوقات شرعی ||